Read interesting facts about platinum and it can give you an idea about the structure and use regarding platinum. You will also come to know which is rarer? Gold or Platinum so read our special article on it.

پلاٹینم قدرتی کیمیائی عنصر ہے جس کی نایابی سونے سے 30 گنا زیادہ ہے۔ اگر دنیا موجود  تمام پلاٹینم کی کھدائی کی جاۓ  اور اسے اولمپک سائز کے سوئمنگ پول میں پگھلا کر ڈال دیا جائے تو گہرائی بمشکل آپ کے ٹخنوں تک پہنچ سکتی ہے ، جبکہ سونا تین سوئمنگ پول کو بھر سکتا ہے۔What is special About Platinum rings

 

در حقیقت ، پلاٹینم تمام مشہور قیمتی دھاتوں سے نایاب ہے۔ پلاٹینم کی شکل  چمکدار چاندی کی طرح ہے ۔ چونکہ پلاٹینم اپنی چمک کے لحاظ  سے سونا یا چاندی کے ساتھ  بہت مشابہت رکھتا ہے ، لہذا عام لوگوں کے لئے ننگی آنکھ سے اس کی تمیز کرنا مشکل ہے۔ظاھر “پلاٹینم” دراصل سونے اور دیگر دھاتوں کا مرکب ہے۔

آخر میں ، اس کو سفیدچمکدار شکل دینے کے لئے  انامیل کی پرت کے ساتھ مکس کیا جاتا ہے۔ لیکن ایک طویل وقت کے بعد ، یہ سونے کا ایک عکس دکھائے گا ، جبکہ پلاٹینم اپنا فطری رنگ برقرار رکھ سکتا ہے۔

تاہم ، یہ کہنا  درست نہیں ہے کہ پلاٹینیم کبھی نہیں بدلے گا۔ اگر آپ پالش شدہ پلاٹینم زیورات کے ٹکڑے کو قریب سے دیکھیں تو آپ کو معلوم ہوگا کہ پلاٹینم کی سطح میں ساٹن  کی ایک ہموار ، پتلی پرت ہے جو وقت کے ساتھ ساتھ جمع ہوتی ہے۔ اس ساخت کو تبدیل کرنےوالے عمل  کو “پیٹینا” اور بہت سارے پلاٹینم  کے  شائقین دراصل پلاٹینم کی ظاہری شکل میں اس تبدیلی کو پسند کرتے ہیں۔

اور یہ بات بکل ٹھیک ہے کے سونا اب خاص کر پاکستان میں ایک خواب بنتا جا رہا ہے. لہذا پلاٹینم سے بنے زیورات پوری دنیا میں لوگوں کی توجہ حاصل کر رہے ہیں۔

Also watch on Youtube:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here